martes, 12 de febrero de 2013

Montegrappa - The Batman Limited Edition


Disfrute de la exclusiva presentación de Batman edición limitada de Montegrappa, nuestra segunda colección en la tan celebrada serie "Cult" inaugurada con la pluma Chaos de Sylvester Stallone. La edición de Batman incluye una pluma estilográfica o un rollerball, así como un set (incluida la pluma estilográfica o rollerball) con reloj a juego y gemelos.

"Estamos muy orgullosos de esta asociación con Warner Bros. Consumer Products", dice Giuseppe Aquila, CEO de Montegrappa. "Soy un gran fan de los personajes de DC Comics, en particular de Batman, y trabajando en este proyecto me dio la oportunidad de revivir la leyenda de este increíble súper héroe. Montegrappa Batman edición limitada, que forma parte de nuestra serie 'Cult', encapsula el legado del Caballero Oscuro para la alegría de nuestros colegas coleccionistas, así como para las legiones de aficionados de cómics de todo el mundo ".




Since 1912, for precisely 100 years, Montegrappa has been manufacturing high-quality writing instruments in the same historic building in Bassano del Grappa, North East Italy.

Warner Bros. Consumer Products, a Warner Bros. Entertainment Company, is one of the leading licensing and retail merchandising organizations in the world.

DC Entertainment, home to iconic brands DC Comics (Superman, Batman, Green Lantern, Wonder Woman, The Flash), Vertigo (Sandman, Fables) and MAD, is the creative division charged with strategically integrating across Warner Bros. Entertainment and Time Warner. DC Entertainment works in concert with many key Warner Bros. divisions to unleash its stories and characters across all media, including but not limited to film, television, consumer products, home entertainment, and interactive games. Publishing thousands of comic books, graphic novels and magazines each year, DC Entertainment is the largest English-language publisher of comics in the world. In January 2012, DC Entertainment, in collaboration with Warner Bros. and Time Warner divisions, launched We Can Be Heroes—a giving campaign featuring the iconic Justice League super heroes—to raise awareness and funds to fight the hunger crisis in the Horn of Africa.
BATMAN and all related characters and elements are trademarks of and © DC Comics. (s13)


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